אפליקציות לעסקים

יש ברשותך עסק, שמצריך ממך אינספור מאמצים בהתנהלות. סביר מאד להניח שאינך מודע לעובדה שביכולתך לשפר את ההתנהלות שלו באמצעות לא אחר מאשר מכשיר הסמארטפון שלך.

עם השנים, במסגרת הניסיון לכלול את כל היבטי החיים במכשיר סלולארי אחד, פותחו מספר אפליקציות משמעותיות המיועדות לעסקים- בעיקר בהיבטים של ניהול וארגון. אנחנו נסקור פה חלק מהן.

אין להתעלם מאפשרויות ניהול חשבון הבנק מהסמארטפון שלכם – להרחבה אפליקציות בנקאיות

EasyData

אפליקציה זו נועדה לסייע בניהול עסקים מכל סוג, וכוללת אפשרויות רבות ומגוונות. ראשית, ניתן באמצעותה להפיק חשבוניות מס, חשבוניות קבלה או מסמכים אחרים לכל מטרה. עובדה זו חוסכת עיסוק רב ב"ניירת", שמהווה תמיד מקור לצרות ולבלגאן.

בעזרת האפליקציה, ניתן לקצר תהליכים עם לקוחות. היא מאפשרת לשלוח ללקוח הצעת מחיר למייל תוך שניות, וכן לעדכן את פרטיו האישיים.

האפליקציה כוללת גם מידע על שערי חליפין, היסטוריית עסקאות קודמות ועוד.

ITranzila

האפליקציה הבאה נועדה לסוג חשוב מאד של אנשי עסקים, ובייחוד אלה אשר מבלים את מרבית זמנם מחוץ למשרד. השימוש העיקרי שלה פשוט ביותר- לסלוק כרטיסי אשראי מכל סוג, על מנת לאפשר ביצוע עסקאות בהיעדרה של קופה רושמת. לכן, היא אידיאלית לסוכני מכירות שטח, לאנשים בעלי דוכן נייד וכן הלאה.

באמצעות האפליקציה, ניתן לסלוק כרטיסי אשראי מכל סוג ובכל סוגי המטבעות, דבר אשר מקטין מאד את הוצאות העסק וכן משפר את יכולת ההתניידות שלו. האפליקציה מאפשרת לשמור את פרטי ההתקשרות עם הלקוחות.

 נחשבת לבטוחה לשימוש ועומדת בתקני האיכות המחמירים ביותר.ITranzilaחשוב להדגיש כי

IExpenseit

אפליקציה זו מיועדת לניהול תקציבים, כלי חיוני לכל עסק באשר הוא. בין האפשרויות הרבות המוצעות באמצעותה ניתן למנות ניהול של מאזן הכנסות מול הוצאות (וכן הגדרה של ההוצאות לפי ספקים, תקציבים וכו'), הנפקה של דוח"ות תקופתיים בהתאם להתנהלות של העסק, אחסון הקבלות באמצעות תמונות דיגיטליות ועוד. כל המידע חסוי ומוגן היטב.

האפליקציה מאפשרת חיווי ויזואלי על העמידה בהוצאות (אל מול התקציב וההכנסות), ותתריע בעת הצורך על חריגה ממנו. ניתן באפשרותה גם להגדיר חיוביים עתידיים.

יש לציין כי אפליקציה זו ניתנת להורדה בחינם במכשירי הסמארטפון השונים, אך בגרסתה הפשוטה ביותר כוללת נפח פעולה קטן יחסית.

Basecamp

המדובר הוא באפליקציית ניהול פרוייקטים, אשר מיועדת בעיקרה לעסקים מסדר גודל קטן עד בינוני. היא מאפשרת לנהל בו זמנית מספר פרוייקטים, ולהגדיר עבור כל אחד מהם את התקציב, כוח האדם המוקדש למשימה, מועד הביצוע וכן הלאה.

הכלים הניתנים לניהול כל פרוייקט מתחלקים לארבע קטגרויות עיקריות: הודעות, מטלות, יעדים ולוח. זוהי אפליקציה נוחה מאד לשימוש, אשר זמינה למעשה בכל רגע נתון באמצעות האינטרנט האלחוטי.

יש לציין כי הורדה חינמית של התוכנה מאפשרת ניהול מספר מצומצם מאד של פרוייקטים בו זמנית. כאשר מעוניינים להגדיל את מספר הפרוייקטים והנפח המוקצה להם נדרשת, כמובן, תוספת אי אילו כספים.

בנוסף יש להכיר את אפליקציות dropbox – המאפשרת ניהול המסמכים והקבצים במחשוב ענן.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>